Otázky a odpovědi


Zásilka mi nedorazila

Pokud Vaše zásilka nedorazila, mohlo se tak stát jen ze 2 důvodů.

  1. Dosud jsme ji nevyexpedovali
  2. Zásilka je stále na cestě

Zásilku jsme ještě neodeslali

Pokud Vám nedorazil e-mail potvrzující expedici zboží, nejspíš jsme zboží ještě nevyexpedovali. Zkontrolujte, zda:

  • jste uhradili platbu předem,
  • nečekáte kratší dobu než bylo uvedeno na objednávce v dostupnosti.

Ač jsme tomu vždy neradi, chyba se stát může. Kdykoliv nás kontaktujte a podíváme se spolu na to, co Vás trápí, a pomůžeme Vám.

Zásilka je na cestě

O expedici zásilky Vás vždy informujete e-mailem. V něm většinou naleznete také identifikační kódy balíků a odkaz na internetové stránky přepravní služby, kde můžete svoji zásilku sledovat.

Pravděpodobnost doručení zásilky je podobná u všech přepravních společnosti:

  • 90 % zásilek doručíme druhý den
  • 8 % zásilek je doručeno třetí den

Pokud Vám zásilka nedorazí do 2 pracovních dní, zavolejte nám, budeme se tím ihned zabývat.


Mám špatné údaje na dokladu

Volejte prosím telefon +420 469 623 490. Podíváme se s Vámi na opravu a pošleme Vám doklad se správnými údaji. 

Máte nějaké dotazy? Kontaktujte nás.