Vše o nákupu


Objednání zboží

Nákup v e-shopu

Náš internetový obchod najdete na adrese www.europack.cz. Na našem e-shopu:

  • nakupujete bez registrace
  • vidíte reálnou skladovou dostupnost
  • můžete objednávat 24/7
  • najdete informace a odpovědi na dotazy

Výhody registrace

Registrace na našem e-shopu je zcela dobrovolná. Nepožadujeme žádné zbytečné údaje a budete-li chtít, svoji registraci můžete potvrdit až po objednávce. Ať skutečně vidíte, že Vám chceme pouze usnadnit život.

Přihlášením získáte pár výhod:

  • přehledná historie objednávek
  • sledování stavu objednávky ve svém profilu
  • faktury a zálohové faktury ke stažení v PDF
  • seznam oblíbeného a často nakupovaného zboží
  • možnost rychlého opakovaného nákupu

Nákup po telefonu / e-mailem

Objednávku nám můžete zaslat emailem obchod@europack.cz nebo zavolat na telefonní číslo +420 469 623 490.

V obou případech si od Vás vyžádáme:

  • požadované zboží a počty kusů,
  • fakturační a doručovací adresu,
  • kontaktní osobu, telefon a e-mail,
  • u podnikatelů IČ/DIČ

E-mailové  a telefonické objednávky vyřizujeme každý všední den od 7:00 do 15:30, v pátek do 15:00 hodin.


Dostupnost zboží

Zboží skladem

Náš e-shop je napojen on-line na skladový systém a zobrazuje dostupnost zboží v reálném čase. Zboží, u něhož je uvedena dostupnost "skladem", máme fyzicky na našem skladě v Chrudimi.

  • skladové zásoby držíme v obvyklém množství
  • přihlášení velkoobchodní zákazníci vidí přesný počet kusů skladem

Zboží na objednávku

Zboží na objednávku nemáme aktuálně skladem. Buď je dočasně nedostupné (vyprodané), nebo jde o produkt na zakázku, který Vám zajistíme na základě Vaší objednávky.

U zboží na objednávku vždy uvádíme přibližnou dobu dodání od okamžiku Vaší objednávky. Objednáte-li si zboží na objednávku, zajistíme jeho naskladnění a co nejdříve Vám pošleme zprávu s informací o předpokládaném termínu dodání.


Platba za zboží

Při osobním odběru

Při osobním odběru přijímáme platby v hotovosti a platby kartou. Na místě se můžete rozhodnout, jak za zboží zaplatíte.

Na dobírku

Většina přepravců umožňuje platit dobírku v hotovosti nebo kartou při převzetí zboží. Specifické případy platby dobírky se týkají následujících kombinací dobírky a způsobu dopravy:

Alzabox, Balíkovna Box

Pro doručování do Alzaboxů využíváme Českou poštu a její službu Balíkovna. Z toho vyplývají následující omezení:

  • Dobírku do Alzaboxu nelze zaplatit prostřednictvím samotného boxu nebo prostřednictvím aplikace Alza.
  • Dobírku lze zaplatit pouze předem online platební kartou, nebo přes mobilní aplikaci České pošty.
  • Odkaz pro platbu předem Vám zašle Balíkovna e-mailem nebo v SMS po doručení zásilky do výdejního do boxu
  • Veškeré informace o doručování a dobírce posílá Balíkovna.

Balíkovna na poště / mimo poštu

Možnosti platby dobírky jsou rozdílné podle místa, kde se balíkovna nachází:

  • balíkovna na poště - platit lze hotově nebo kartou přímo na poště, platit lze i online kartou v aplikaci České pošty.
  • balíkovna mimo poštu - platit lze v hotovosti na výdejním místě, platit lze i online kartou v aplikaci České pošty.

Zásilkovna (výdejní  místa)

Platit lze hotově nebo kartou na výdejním místě, platit lze i online platební kartou v mobilní aplikaci Zásilkovny.

Z-BOX

Zásilky zasílané na dobírku do Z-Boxu je nutné zaplatit předem platební kartou v mobilní aplikaci Zásilkovny.

Platební kartou

Svoji objednávku můžete zaplatit on-line platební kartou. Ihned po odeslání objednávky Vás přesměrujeme na zabezpečenou platební bránu GPWebpay (znáte z jiných ověřených e-shopů), kde platbu kartou provedete. Objednávka je zaplacena okamžitě.

V případě, že by došlo k chybě při placení kartou, budeme Vás sami kontaktovat a domluvíme se na dalším postupu. Také máte možnost sami platbu kartou zopakovat - odkaz na zopakování platby najdete u dané objednávky ve svém profilu v e-shopu.

Zálohová platba předem

Při platbě předem Vám vystavíme zálohovou fakturu. Vyčkejte prosím na zprávu od našich obchodníků, kteří Vám zálohovou fakturu pošlou elektronicky e-mailem. Veškeré údaje potřebné k platbě najdete přímo v zálohové faktuře.

Jakmile zaevidujeme platbu na našem bankovním účtu (obvykle následující pracovní den), skladové položky ihned expedujeme, zboží na objednávku pro Vás začneme zajišťovat u výrobců.

Platba na fakturu

Rádi spolupracujeme s partnery, na které se můžeme spolehnout. A těm opravdu dobrým nabízíme možnost platby na fakturu. Máte-li u nás již nějakou historii objednávek a chcete platbu na fakturu, kontaktujte naše obchodníky, kteří Vám tuto možnost nastaví. Datum splatnosti faktury je 14 dní.

Podklady pro úhradu faktury najdete přímo ve faktuře.

Bankovní spojení

  • CZK platby: 19-5195120207/0100, KB Chrudim
  • EUR platby: číslo účtu najdete přímo v dokladu

Doprava zboží

Doprava zdarma

Doprava zdarma, kterou poskytujeme při celkové hodnotě objednávky nad 2000 Kč bez DPH, je speciální akcí e-shopu. Platí pro vybrané způsoby dopravy, nebo kombinace způsobu dopravy a platby, které si můžete vybrat v košíku během objednávky.

Vyzvednutí v Zásilkovně / Z-Boxu

Zásilkovna a její síť výdejních boxů Z-Box jsou oblíbenou službou pro zasílání malých zásilek.

Výdejní místa Zásilkovny jsou provozována partnery Zásilkovny, jinými prodejci zboží a služeb, kteří umožňují doručení a vyzvedávání zásilek ve svých provozovnách. Z-Boxy jsou uložné boxy provozované Zásilkovnou, pro vyzvednutí zásilky ze Z-Boxu je nutný mobilní telefon s nainstalovanou aplikací Zásilkovna.

Standardní balík

Standardní balík je možné zaslat na výdejní místa a do Z-boxu.

Standardní balík musí splňovat všechny následující parametry:

  • váha do 5 kg
  • nejdelší strana do 70 cm
  • v součtu všech tří stran do 120 cm
  • minimální rozměry balíku 10×7×1 cm

Nadrozměrný balík

Nadrozměrný balík je možné zaslat pouze na výdejní místo.

Nadrozměrný balík není možné zaslat do Z-boxu. Objednáte-li si nadrozměrný balík do Z-boxu, bude takový balík doručen na nejbližší výdejní místo a Zásilkovna Vás o tom bude informovat. Bude-li to možné, sami Vás kontaktujeme a domluvíme se, kam můžeme balík přesměrovat, případně zda nezvolíte jiný způsob dopravy.

Pro zařazení do nadrozměrných zásilek stačí splnit jednu z níže uvedených vlastností:

  • váha od 5,1 do 10 kg
  • nejdelší strana od 70 cm do 120 cm
  • součet všech tří stran od 120 cm do 150 cm

Větší nebo těžší balíky zásilkovna nepřijímá. 

Sledování zásilky

Pohyb vaší zásilky můžete sledovat na webových stránkách Zásilkovny, stačí zadat trasovací číslo ve tvaru Z 123 4567 890. Zásilku můžete sledovat také v mobilní aplikaci. V případě, že více jak 24 hodin nenastal žádný pohyb vaší zásilky, neváhejte kontaktovat Zásilkovnu na tel. čísle +420 216 216 516.

Zásilkovna vás pravidelně informuje prostřednictvím e-mailu a SMS, nově také prostřednictvím mobilní aplikace Zásilkovna. První informaci o zásilce s trasovacím číslem obdržíte prostřednictvím e-mailu. Celý průběh doručování lze sledovat také v aplikaci Zásilkovna.

O doručení zásilky na výdejní místo informuje Zásilkovna prostřednictvím e-mailu, SMS a notifikace v mobilní aplikaci.

Úložní doba

  • Úložní doba výdejních míst je 7 kalendářních dní s možností prodloužení o 2 x 7 dní, celkem tedy až na 21 dní.
  • Úložní doba Z-Boxu jsou 2 kalendářní dny s možností prodloužení maximálně o 1 den na celkové 3 kalendářní dny.

Pozor, před Vánoci může být úložní doba zkrácena! Nevyzvednete-li si zásilku do konce úložní doby, bude vrácena zpět k nám. Doporučujeme pečlivě sledovat doručené e-maily a SMS a mít nainstalovanou aplikaci Zásilkovna.

Úložní dobu můžete prodloužit na webu nebo v mobilní aplikaci Zásilkovna. V případě, že si zásilku nestihnete vyzvednout, bude automaticky zaslána zpět k nám.

Vyzvednutí v Z-Boxu

Vyzvednutí zásilky v Z-Boxu vyžaduje fungující mobilní aplikaci (Android, iPhone), zapnuté polohovací služby a bluetooth. Nemáte-li k dispozici takové zařízení, zvolte raději jiné  místo.

Platba dobírky

V případě doručení na výdejní místo lze dobírku zaplatit platební kartou či hotově přímo na výdejním místě nebo předem v aplikaci.

Zásilky zasílané na dobírku do Z-Boxu je nutné uhradit předem v aplikaci.

Cena doručení

Za vyzvednutí v Zásilkovně či Z-Boxu účtujeme 75 Kč + DPH.

Časté dotazy

Nepřišel e-mail nebo SMS

Kontaktujte zákaznický servis Zásilkovny (tel. 216 216 516), který s vámi zkontroluje kontaktní údaje, a případně znovu odešle informační e-mail či SMS s heslem.

Zásilka je poškozená

Při převzetí zásilky doporučujeme zásilku zkontrolovat a v případě viditelného poškození odmítnout její převzetí. Samotnou reklamaci je nutné zadat prostřednictvím webového formuláře či emailem na adresu reklamace@zasilkovna.cz.

Špatné výdejní místo

Pokud jste zadal/a špatné výdejní místo, co nejdříve nám zavolejte na +420 469 623 490. Zásilky, které jsme ještě neodeslali, jednoduše upravíme a pošleme na správné výdejní místo. V případě, že jsme již zásilku odeslali, Zásilkovna neumožňuje změnu výdejního místa. V tom případě Vaši zásilku zrušíme a domluvíme se na odeslání nové na správné výdejní místo.

Vyzvednutí v Alzaboxu / Balíkovně

Alzaboxy se staly součástí sítě Balíkoven od 1. března 2023. Díky tomu můžeme doručit Vaše balíčky i do Alzaboxů, kde si je můžete vyzvednout bez čekání a nonstop 24/7. Pro Alzaboxy platí, až na uvedené výjimky, stejná pravidla jako pro další služby Balíkovny.

Balíkovna je služba, se kterou si svoji zásilku můžete vyzvednout na vybraných poštách, obecních úřadech, prodejnách potravin, trafikách nebo místech Sazka. Více než 95 % balíků je připraveno k vyzvednutí do druhého pracovního dne od odeslání.

Většina Balíkoven na poštách je vybavená vyvolávacím systémem, kde zákazník hned po příchodu vyťuká svůj kód pro vyzvednutí zásilky a jde přednostně na řadu. K vyzvednutí balíku v Balíkovně slouží kód, který Balíkovna zasílá prostřednictvím SMS nebo e-mailu. Kód pro vyzvednutí můžete snadno předat komukoliv, kdo má balík vyzvednout místo Vás.

Parametry služby

  • Maximální hmotnost zásilky: 15 kg
  • Minimální rozměry balíku: 15 × 10,5 cm
  • Maximální rozměry balíku: 70 × 50 × 50 cm, pro Alzabox/Balíkovna-BOX 50 x 50 x 50 cm

Platba dobírky

Dobírku můžete zaplatit podle možností daného výdejního místa:

  • balíkovna na poště
    • Hotově nebo platební kartou.
  • balíkovna mimo poštu
    • Hotově nebo kartou online.
  • balíkovna ve výdejních boxech
    • Pouze platba kartou online.
  • dobírka do Alzaboxu
    • Pouze platba kartou online.
    • Dobírku do Alzaboxu nelze zaplatit prostřednictvím samotného boxu.
    • Odkaz pro platbu Vám zašle Balíkovna, kterou pro doručování do Alzaboxů využíváme.

Sledování balíku

Balík můžete sledovat online nebo v mobilní aplikaci Balíkovny. Kód pro sledování Vám zašle Balíkovna.

Cena doručení

Za vyzvednutí v Alzaboxu/Balíkovně účtujeme 75 Kč + DPH.

Doručení na adresu - služba WeDo

Zboží si můžete nechat zaslat přepravní službou WeDo na Vaši adresu v ČR. Objednáte-li si zboží do 12:00 a je-li zboží skladem, můžete zboží očekávat již následující den. Při objednávce v odpoledních hodinách odesíláme zboží následující pracovní den.

do 2000 Kč bez DPH platba předem / na fakturu 99 Kč + DPH
platba dobírkou 119 Kč + DPH

Doručení na adresu / doručení na poštu - Česká pošta

Zboží si můžete nechat zaslat Českou poštou na Vaši adresu v ČR, nebo si ji vyzvednout na poště. Balík do ruky Vám pošta doručí na Vaši adresu. Balík na poštu zanechá pošta na doručovací poště. Pro tento případ nám do poznámky uveďte PSČ pošty, na které si chcete zásilku vyzvednout.

do 2000 Kč bez DPH platba předem / na fakturu 129 Kč + DPH
platba dobírkou 149 Kč + DPH
 

Osobní odběr

Objednané zboží si můžete vyzvednout osobně v našem skladu v Chrudimi, ulice Pardubická 180. Jsme tu pro Vás pondělí - čtvrtek od 7:00 do 15:30, v pátek do 15:00. Osobní odběr je zdarma. Vždy prosím vyčkejte na výzvu k osobnímu odběru.

Pondělí - Čtvrtek 7:00 - 15:30
Pátek 7:00 - 15:00

Rozvoz zdarma

Objednávky v hodnotě nad 5000 Kč bez DPH Vám po Chrudimi nebo Pardubicích doručíme vlastním rozvozem. Zboží rozvážíme 1 týdně, negarantujeme konkrétní den v týdnu, doprava je však zdarma.

Expresní rozvoz

Zkušebně nabízíme expresní rozvoz pro vybrané objednávky. Podmínky služby:

    • Objednávka musí být učiněna v pracovní dny mezi 7:00 a 12:00 h.
    • Místo dodání je v Chrudimi, Pardubicích, nebo blízkém okolí (do 10 km).
    • Objednávky musí být uhrazené předem online platební kartou.
    • Objednané zboží musí být skladem.

Službu testujeme a nemůžeme garantovat 100 % splnění. V případě, že nebudeme schopni zboží doručit včas nebo se vyskytne jiný problém s doručováním, budeme Vás o tom neprodleně informovat.

Doručení do zahraničí

Při doručování zboží do zahraničí (Slovensko, Německo, Rakousko, Polsko) využíváme přepravní službu WeDo. Cena dopravy je 300 Kč bez DPH za každý zasílaný balík. S ohledem na velikost a pevnost krabic zabalíme do jednoho balíku zboží o váze mezi 30-50 kg.


Termín dodání zboží

Zboží, které je skladem

Když si zboží objednáte do 12:00 a zvolíte přepravní službu WeDo nebo Českou poštu, je velmi pravděpodobné, že obdržíte zásilku již druhý den. Obě přepravní společnosti u nás vyzvedávají zásilky denně a ty ihned putují po republice k Vám, aby byly nejlépe hned druhý den doručeny do Vašich rukou.

Objednávky do Zásilkovny a Z-Boxu vozíme na příjmové místo každý všední den kolem 15:00. Odtud si je Zásilkovna vyzvedává až následující pracovní den a teprve poté zahájí přepravu k Vám. Proto u dopravy Zásilkovnou/Z-Boxem počítejte s delší dodací dobrou.

Je na místě upozornit, že nemůžeme zcela zaručit doručení druhý den nebo přesný termín dodání. Koukněte se do tabulky na přehled doprav. 

služba

odeslání

doručení

WeDo
ČP - Balík do ruky
ČP - Balíkovna
Alzabox

Odesíláme denně mezi 13-15 h

Při objednávce do 12:00 je 90 % zásilek doručeno následující pracovní den 8 % doručeno do 2 pracovních dní.

Při pozdější objednávce počítejte +1 den navíc.

Z-Box

Odesíláme denně po 15 h

Zásilkovna však zahajuje přepravu z příjmového místa na výdejní místo až následující pracovní den.

Počítejte s běžným doručením za 2-3 pracovní dny.

Zboží na objednávku

U zboží, které je na objednávku, uvádíme obvyklý termín naskladnění od Vaší objednávky. Je tedy nutné, abyste pásku objednali, od té doby běží uvedená doba. Je-li např,. u zboží uvedeno "objednáme 14 dní", zboží Vám dodáme cca během 14-16 dní od Vaší objednávky.

Zboží na cestě

Je možné, že nemáme skladem některou z běžných položek, které jsou obvykle skladem. Nyní pracujeme na funkci, která by Vám ukázala, zda jsme již zboží objednali u dodavatelů a jaké množství je na cestě k nám.


Ceny a slevy

Platnost cen v e-shopu

Ceny zboží v katalogu internetových stránek platí pro nákup uskutečněný přes internetový obchod i pro osobní nákup u nás v Chrudimi.

V případě změny ceny v e-shopu zůstává pro již objednané zboží v platnosti cena, která platila v době uskutečnění objednávky.

Cena zboží, není-li uvedeno jinak, je uvedena bez DPH. Cena bez DPH zahrnuje veškeré případné poplatky kromě dopravy.

Dopravné není zahrnuto v ceně zboží, je účtováno zvlášť. Výjimky jsou výslovně uvedeny přímo u zboží.

Uvedeme-li někde chybnou cenu zboží, budeme Vás neprodleně informovat o skutečné ceně.

Množstevní slevy

Množstevní slevy u nás může získat každý. Nezáleží, zda jste prodejce, developer nebo domácí kutil. Jediné, na čem záleží, je odebrané množství.

U každého produktu jsou uvedeny 3 ceny. Stačí objednat uvedené množství a počítáme automaticky s nižší cenou. Čím více objednáte, tím více šetříte.


Vrácení zboží
Odstoupení od smlouvy

Rozumíme, že  někdy může být nejlepším řešením nákupu vrácení zboží. Pokud tomu nic nebrání, rádi Vám vyhovíme.

Při vracení zboží postupujeme podle pravidel pro odstoupení od smlouvy ve 14-denní zákonné lhůtě, která upravuje občanský zákoník. Pravidla se liší pro spotřebitele, kteří nakupují bez IČO pro vlastní soukromou potřebu, a pro podnikatele, kteří při nákupu zadali IČO.

Pravidla pro spotřebitele (nákup bez IČO)

Jste-li spotřebitel a kupujete zboží bez IČO pro svoji vlastní potřebu, můžete odstoupit od smlouvy do 14 dní od jeho převzetí. Na vrácení zboží máte dalších 14 dní. Peníze za zboží Vám vyplatíme nejdéle do 14 dní od vrácení zboží.

Chcete vrátit zboží a již uplynula 14-denní zákonná lhůta pro odstoupení od smlouvy? Nezoufejte, na vrácení zboží se můžeme domluvit. Bude-li to možné, nepoužité zboží rádi přijmeme zpět. Pro tuto možnost nás prosím kontaktujte.

Postup při vracení zboží

1) Dejte mám vědět

Svůj záměr odstoupit od smlouvy (vrátit zboží) nám prosím napište na europack@europack.cz. Ať víme, že máme čekat Vaši zásilku a můžeme se předem domluvit na detailech řešení.

2) Zboží pečlivě zabalte

Vracené zboží pečlivě zabalte. Původní obal není nutný, ale je vhodný pro správné zabalení a bezpečné vrácení zpět k nám. Pokud by došlo k poškození zboží nebo jeho části vinou špatného balení při přepravě, nemohli bychom takové zboží přijmout nazpět.

3) Přiložte dokumenty

K vracenému zboží přiložete vyplněný formulář pro odstoupení od smlouvy (viz odkazy ke stažení níže) a doklad o koupi (fakturu). Fakturu najdete ke stažení (PDF) ve své e-mailové schránce, vytištěnou fakturu posíláme se zbožím, nebo si ji můžete stáhnout ve svém zákaznickém účtu. Pro přístup do zákaznického účtu se stačí doregistrovat.

4) Odešlete zboží

Zboží zašlete přepravní službou na adresu:

EUROPACK CHRUDIM s.r.o.
oddělení reklamací
Pardubická 180
53701 Chrudim

Balík neposílejte na dobírku, takovou zásilku nepřevezmeme.

Na stejné adrese nám můžete zboží vrátit také osobně.

5) Vrátíme peníze

Po zkontrolování zásilky Vám nejdéle do 14 dní vrátíme peníze stejným způsobem, jakým jste objednávku uhradili. Budete-li souhlasit, můžeme Vám poslat peníze na Váš bankovní účet. 

Které zboží nelze vrátit?

Výjimky, kdy zboží nelze vrátit ve 14-denní zákonné lhůtě, určuje přímo občanský zákoník. Nejste-li si jisti, zda lze Vaše zboží vrátit, prosím zavolejte nám na +420 469 423 490 nebo napište na europack@europack.cz.

U našeho sortimentu existují 2 typické důvody, u kterých nelze zboží vrátit:

Částečně spotřebované zboží

Jednoduše řečeno, vrátit nelze lepicí pásky, které byly viditelně načaté nebo částečně spotřebované. Jde například o lepicí pásky, u nichž byl odstraněn jejich typický začátek (podlepený papír nebo jiný ukazatel začátku pásky). Při nákupu většího počtu kusů můžete vrátit ty, které jste nespotřebovali.

Příklad: Zakoupíte 10 kusů pásky, z nichž 1 spotřebujete zcela a 1 pásku spotřebujete z části. Vrátit můžete 8 kusů.

Zboží vyrobené na zakázku

Nelze vrátit pásky s potiskem vyrobené na zakázku, například pásky s potiskem, nebo pásky řezané na Vámi požadovaný rozměr, který nevedeme jako běžnou skladovou zásobu. O tom, zda se jedná o zboží vyráběné na zakázku, Vás vždy předem informujeme.

Příklad: Máme-li v běžné nabídce pásky šíře 25 mm a 30 mm, a na zakázku jsme pro Vás vyráběli pásku v šířce 27 mm, nelze takovou pásku vrátit.

Vrácení zboží a přepravné

Při odstoupení od smlouvy v zákonné 14-denní lhůtě se smlouva ruší od počátku a obě strany jsou povinné vrátit si navzájem veškeré plnění, které obdržely.

Při vrácení celé objednávky Vám vrátíme celou kupní částku včetně dopravného, bylo-li účtováno.

Při vrácení části objednávky se uzavírá nová smlouva na zboží, které si chcete ponechat. Na tuto novou smlouvu se vztahují stejná pravidla jako na jakoukoliv jinou objednávku uskutečněnou přes e-shop, včetně pravidla pro získání dopravy zdarma. Nedosáhne-li hodnota zboží, které si ponecháte, hranice pro získání dopravy zdarma, můžeme vracenou částku ponížit o dopravné účtované v nové objednávce.

Pravidla pro podnikatele (nákup na IČO)

Výše uvedená pravidla Odstoupení od smlouvy a vrácení zboží platí pro spotřebitele. Jste-li podnikatel a chcete nám vrátit zboží, prosím zavolejte nám na +420 469 423 490 nebo napište na europack@europack.cz a domluvíme se na podrobnostech.


Reklamace

Níže nabízíme jednoduchý návod, jak můžete své zboží reklamovat.

Zákonné informace o reklamaci a odstoupení od smlouvy se dozvíte v našich obchodních podmínkách.

Postup při reklamaci

Vyplňte prosím formulář pro reklamaci, v něm uveďte podrobný popis vady, a pošlete nám ho spolu s vadným zbožím na adresu provozovny EUROPACK CHRUDIM, s.r.o., reklamační oddělení, Pardubická 180, 53701 Chrudim. Na stejné adrese můžete uplatnit reklamaci i osobně, budeme se Vám věnovat a pomůžeme Vám reklamaci zdárně vyřešit.

Při reklamaci po Vás budeme chtít údaje, které prokáží původ zboží, datum nákupu a prodejní cenu. To vše najdete na prodejním dokladu. Posíláte-li zboží přepravní službou či poštou, nezapomeňte ho přiložit. Pokud doklad nemáte, prosím zavolejte nám, doklad spolu dohledáme v našem systému.

Budeme rádi, když nám reklamaci oznámíte předem na europack@europack.cz nebo telefonicky na +420 469 623 490. Díky tomu budeme moci začít pracovat na řešení.

Záruční list a prodejní doklad

Záruční list automaticky nevystavujeme. Jako podklad pro reklamaci plně dostačuje doklad o prodeji – daňový doklad (faktura) nebo paragon, který přikládáme k dodávce, případně zasíláme e-mailem. Stáhnout si ho můžete také ve svém profilu na e-shopu. Budete-li chtít, na požádání Vám záruční list vystavíme. Stačí, když to napíšete do objednávky během nákupu.


Zrušení objednávky

Přejete-li si zrušit svoji objednávku, postupujte podle Vašeho případu:

1) Zásilku jste ještě nepřevzali

Zboží od dopravce nepřebírejte a zavolejte nám co nejdříve na telefonní číslo +420 469 623 490. Po domluvě s našimi kolegy zrušíme odesílání zásilky, případně budeme instruovat přepravní službu, aby Vám zásilku nedoručovala a poslala ji zpět k nám.

2) Zásilku již máte u sebe

Máte-li již zboží u sebe, postupujte prosím podle instrukcí pro vrácení zboží.


Možnosti přihlašování

Více nákupčích s vlastními e-maily

Náš e-shop umožňuje vytvořit pro jeden zákaznický účet (jednu firmu) více přihlašovacích údajů. Toho mohou využít firmy s více nákupčími. Nákupčí pak vystupují jako jeden zákazník, přitom každý z nich se přihlašuje vlastními údaji a může komunikovat svým vlastním jménem a e-mailem. Zároveň si každý nákupčí může vybrat vlastní dodací adresu (fakturační zůstává stejná) a v zákaznickém účtu je možné dohledat objednávky realizované všemi nákupčími.

Protože dbáme na bezpečnost našich zákazníků, doplňkové přihlašovací údaje ověřujeme a zadáváme ručně.

Pro tuto  možnost nás prosím kontaktujte na telefonu +420 469 623 491 nebo pošlete zprávu na europack@europack.cz.

Nemohu se přihlásit

Nedaří se Vám přihlásit? Pokud si pamatujete svůj přihlašovací e-mail, můžete zkusit resetovat Vaše heslo. Neznáte-li své údaje, zavolejte nám na telefon +420 469 623 491. Vaše údaje dohledáme a spolu nastavíme nové přihlašovací údaje.

Máte nějaké dotazy? Kontaktujte nás.