Elektronická evidence tržeb (EET)

I pro nás jako specializovaný velko/malo obchod platí od 1. 3. 2017 povinnost elektronicky evidovat tržby (EET).

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

Elektronické evidenci tržeb podléhají tržby, které:
  • Pocházejí z podnikatelské činnosti.
  • Jsou uhrazeny v hotovosti, platební kartou, šekem, směnkou nebo např. stravenkou.
Naše společnost přijímá platby následujícími způsoby:
  • Platba předem na účet - nepodléhá EET
  • Platba dobírkou - nepodléhá EET
  • Platba kartou on-line - nepodléhá EET
  • Platba na fakturu (splatná na účet ve lhůtě splatnosti) - nepodléhá EET
  • Platba v hotovosti - podléhá EET

Při prodeji v hotovosti Vám vystavíme prodejní daňový doklad, na němž budou uvedeny všechny informace požadované elektronickou evidencí tržeb.

Zaevidování platby si můžete zkontrolovat na portálu daňové správy.

Máte nějaké dotazy? Kontaktujte nás.