Doprava zdarma, kterou poskytujeme při celkové hodnotě objednávky nad 2000 Kč bez DPH, je speciální akcí e-shopu. Platí pro vybrané způsoby dopravy, nebo kombinace způsobu dopravy a platby, které si můžete vybrat v košíku během objednávky.
Zásilkovna a její síť výdejních boxů Z-Box jsou oblíbenou službou pro zasílání malých zásilek. Výdejní místa Zásilkovny jsou provozována partnery Zásilkovny (jinými prodejci zboží a služeb), kteří umožňují doručení a vyzvedávání zásilek ve svých provozovnách. Z-Boxy jsou uložné boxy provozované Zásilkovnou.
Na výdejní místo zásilkovny lze zaslat Standardní a Nadrozměrný balík.
Objednáte-li si větší balík do Z-boxu, bude takový balík doručen na nejbližší výdejní místo a Zásilkovna Vás o tom bude informovat. Bude-li to možné, sami Vás předem kontaktujeme a domluvíme se, kam můžeme balík přesměrovat, případně zda nezvolíte jiný způsob dopravy.
Větší nebo těžší balíky zásilkovna nepřijímá.
Pohyb vaší zásilky můžete sledovat na webových stránkách Zásilkovny, stačí zadat trasovací číslo ve tvaru Z 123 4567 890. Zásilku můžete sledovat také v mobilní aplikaci. V případě, že více jak 24 hodin nenastal žádný pohyb vaší zásilky, neváhejte kontaktovat Zásilkovnu na tel. čísle +420 216 216 516.
Zásilkovna vás pravidelně informuje prostřednictvím e-mailu a SMS, nově také prostřednictvím mobilní aplikace Zásilkovna. První informaci o zásilce s trasovacím číslem obdržíte prostřednictvím e-mailu. Celý průběh doručování lze sledovat také v aplikaci Zásilkovna.
O doručení zásilky na výdejní místo informuje Zásilkovna prostřednictvím e-mailu, SMS a notifikace v mobilní aplikaci.
Pozor, před Vánoci může být úložní doba zkrácena! Nevyzvednete-li si zásilku do konce úložní doby, bude vrácena zpět k nám. Doporučujeme pečlivě sledovat doručené e-maily a SMS a mít nainstalovanou aplikaci Zásilkovna.
Úložní dobu můžete prodloužit na webu nebo v mobilní aplikaci Zásilkovna. V případě, že si zásilku nestihnete vyzvednout, bude automaticky zaslána zpět k nám.
Vyzvednutí zásilky v Z-Boxu vyžaduje fungující mobilní aplikaci (Android, iPhone), zapnuté polohovací služby a bluetooth. Nemáte-li k dispozici takové zařízení, zvolte raději jiné místo.
V případě doručení na výdejní místo lze dobírku zaplatit platební kartou či hotově přímo na výdejním místě nebo předem v aplikaci.
Zásilky zasílané na dobírku do Z-Boxu je nutné uhradit předem v aplikaci.
Nepřišel e-mail nebo SMS
Kontaktujte zákaznický servis Zásilkovny (tel. 216 216 516), který s vámi zkontroluje kontaktní údaje, a případně znovu odešle informační e-mail či SMS s heslem.
Zásilka je poškozená
Při převzetí zásilky doporučujeme zásilku zkontrolovat a v případě viditelného poškození odmítnout její převzetí. Samotnou reklamaci je nutné zadat prostřednictvím webového formuláře či emailem na adresu reklamace@zasilkovna.cz.
Špatné výdejní místo
Pokud jste zadal/a špatné výdejní místo, co nejdříve nám zavolejte na +420 469 623 490. Zásilky, které jsme ještě neodeslali, jednoduše upravíme a pošleme na správné výdejní místo. V případě, že jsme již zásilku odeslali, Zásilkovna neumožňuje změnu výdejního místa. V tom případě Vaši zásilku zrušíme a domluvíme se na odeslání nové na správné výdejní místo.
Cena doručení
Aktuální cenu za doručení službou Zásilkovna si můžete ověřit v košíku.
Balíkovna je služba, se kterou si svoji zásilku můžete vyzvednout na vybraných poštách, obecních úřadech, prodejnách potravin, trafikách, ale také v externích boxech Alzabox a Balíkovna Box. Většina Balíkoven na poštách je vybavená vyvolávacím systémem a zákazník s kódem pro vyzvednutí zásilky jde přednostně na řadu.
Dobírku můžete zaplatit podle možností daného výdejního místa:
Co když je výdení box zaplněný?
V případě, kdy je zákazníkem vybrané výdejní místo zcela zaplněné a není možné do něj uložit zásilku, Balíkovna uloží zásilku na nejbližším výdejním místě, případně do externího boxu.
Ukládací systém se vždy snaží najít nejvhodnější místo. Určující je především vzdálenost nového místa a dostatečná kapacita výdejního místa. Vhodné místo se tak může v různých dnech měnit v závislosti na tom, která z nejbližších provozoven má aktuálně dostatečnou kapacitu.
Sledování balíku
Balík můžete sledovat online nebo v mobilní aplikaci Balíkovny. Kód pro sledování Vám zašle Balíkovna.
Vyzvednutí balíku
K vyzvednutí balíku v Balíkovně slouží kód, který Balíkovna zasílá prostřednictvím SMS nebo e-mailu. Kód pro vyzvednutí můžete snadno předat komukoliv, kdo má balík vyzvednout místo Vás.
Cena doručení
Aktuální cenu za doručení službou Alzabox/Balíkovna si můžete ověřit v košíku.
Zboží si můžete nechat zaslat přepravní službou oneDelivery by Allegro na Vaši adresu v ČR. Objednáte-li si zboží do 12:00 a je-li zboží skladem, můžete zboží očekávat již následující den. Při objednávce v odpoledních hodinách odesíláme zboží následující pracovní den. Aktuální cenu za doručení službou oneDelivery si můžete ověřit v košíku.
Zboží si můžete nechat zaslat Českou poštou na Vaši adresu v ČR, nebo si ji vyzvednout na poště. Balík do ruky Vám pošta doručí na Vaši adresu. Balík na poštu zanechá pošta na doručovací poště. Pro tento případ nám do poznámky uveďte PSČ pošty, na které si chcete zásilku vyzvednout. Aktuální cenu za doručení Českoup poštou na adresu nebo na pobočku pošty si můžete ověřit v košíku.
Co když mě pošta nezastihne na adrese?
V případě, kdy adresát není zastižen nebo požaduje uložení, balík je uložen na nejbližším výdejním místě nebo v externím boxu.
Ukládací systém se vždy snaží najít nejvhodnější místo. Určující je především vzdálenost nového místa a dostatečná kapacita výdejního místa. Vhodné místo se tak může v různých dnech měnit v závislosti na tom, která z nejbližších provozoven má aktuálně dostatečnou kapacitu.
Objednané zboží si můžete vyzvednout osobně v našem skladu v Chrudimi, ulice Pardubická 180. Jsme tu pro Vás pondělí - čtvrtek od 7:00 do 15:30, v pátek do 15:00. Osobní odběr je zdarma. Vždy prosím vyčkejte na výzvu k osobnímu odběru.
Pondělí - Čtvrtek | 7:00 - 15:30 |
Pátek | 7:00 - 15:00 |
Objednávky v hodnotě nad 5000 Kč bez DPH Vám po Chrudimi nebo Pardubicích doručíme vlastním rozvozem. Zboží rozvážíme 1 týdně, negarantujeme konkrétní den v týdnu, doprava je však zdarma.
Zkušebně nabízíme expresní rozvoz pro vybrané objednávky. Podmínky služby:
Službu testujeme a nemůžeme garantovat 100 % splnění. V případě, že nebudeme schopni zboží doručit včas nebo se vyskytne jiný problém s doručováním, budeme Vás o tom neprodleně informovat.
Při doručování zboží do zahraničí (Slovensko, Německo, Rakousko, Polsko) využíváme přepravní službu WeDo. S ohledem na velikost a pevnost krabic balíme zboží do balíků o váze mezi 30-50 kg. Aktuální cenu za doručení do zahraničí si můžete ověřit v košíku.
Když si zboží objednáte do 12:00 a zvolíte přepravní službu WeDo nebo Českou poštu, je velmi pravděpodobné, že obdržíte zásilku již druhý den. Obě přepravní společnosti u nás vyzvedávají zásilky denně a ty ihned putují po republice k Vám, aby byly nejlépe hned druhý den doručeny do Vašich rukou.
Objednávky do Zásilkovny a Z-Boxu vozíme na příjmové místo každý všední den kolem 15:00. Odtud si je Zásilkovna vyzvedává až následující pracovní den a teprve poté zahájí přepravu k Vám. Proto u dopravy Zásilkovnou/Z-Boxem počítejte s delší dodací dobrou.
Je na místě upozornit, že nemůžeme zcela zaručit doručení druhý den nebo přesný termín dodání. Koukněte se do tabulky na přehled doprav.
služba |
odeslání |
doručení |
WeDo |
Odesíláme denně mezi 13-15 h |
Při objednávce do 12:00 je 90 % zásilek doručeno následující pracovní den 8 % doručeno do 2 pracovních dní. Při pozdější objednávce počítejte +1 den navíc. |
Z-Box |
Odesíláme denně po 15 h Zásilkovna však zahajuje přepravu z příjmového místa na výdejní místo až následující pracovní den. |
Počítejte s běžným doručením za 2-3 pracovní dny. |
U zboží, které je na objednávku, uvádíme obvyklý termín naskladnění od Vaší objednávky. Je tedy nutné, abyste pásku objednali, od té doby běží uvedená doba. Je-li např,. u zboží uvedeno "objednáme 14 dní", zboží Vám dodáme cca během 14-16 dní od Vaší objednávky.
Je možné, že nemáme skladem některou z běžných položek, které jsou obvykle skladem. Nyní pracujeme na funkci, která by Vám ukázala, zda jsme již zboží objednali u dodavatelů a jaké množství je na cestě k nám.