Rozumíme, že někdy může být nejlepším řešením nákupu vrácení zboží. Pokud tomu nic nebrání, rádi Vám vyhovíme.
Při vracení zboží postupujeme podle pravidel pro odstoupení od smlouvy ve 14-denní zákonné lhůtě, která upravuje občanský zákoník. Pravidla se liší pro spotřebitele, kteří nakupují bez IČO pro vlastní soukromou potřebu, a pro podnikatele, kteří při nákupu zadali IČO.
Jste-li spotřebitel a kupujete zboží bez IČO pro svoji vlastní potřebu, můžete odstoupit od smlouvy do 14 dní od jeho převzetí. Na vrácení zboží máte dalších 14 dní. Peníze za zboží Vám vyplatíme nejdéle do 14 dní od vrácení zboží.
Chcete vrátit zboží a již uplynula 14-denní zákonná lhůta pro odstoupení od smlouvy? Nezoufejte, na vrácení zboží se můžeme domluvit. Bude-li to možné, nepoužité zboží rádi přijmeme zpět. Pro tuto možnost nás prosím kontaktujte.
1) Dejte mám vědět
Svůj záměr odstoupit od smlouvy (vrátit zboží) nám prosím napište na europack@europack.cz. Ať víme, že máme čekat Vaši zásilku a můžeme se předem domluvit na detailech řešení.
2) Zboží pečlivě zabalte
Vracené zboží pečlivě zabalte. Původní obal není nutný, ale je vhodný pro správné zabalení a bezpečné vrácení zpět k nám. Pokud by došlo k poškození zboží nebo jeho části vinou špatného balení při přepravě, nemohli bychom takové zboží přijmout nazpět.
3) Přiložte dokumenty
K vracenému zboží přiložete vyplněný formulář pro odstoupení od smlouvy (viz odkazy ke stažení níže) a doklad o koupi (fakturu). Fakturu najdete ke stažení (PDF) ve své e-mailové schránce, vytištěnou fakturu posíláme se zbožím, nebo si ji můžete stáhnout ve svém zákaznickém účtu. Pro přístup do zákaznického účtu se stačí doregistrovat.
4) Odešlete zboží
Zboží zašlete přepravní službou na adresu:
EUROPACK CHRUDIM s.r.o.
oddělení reklamací
Pardubická 180
53701 Chrudim
Balík neposílejte na dobírku, takovou zásilku nepřevezmeme.
Na stejné adrese nám můžete zboží vrátit také osobně.
5) Vrátíme peníze
Po zkontrolování zásilky Vám nejdéle do 14 dní vrátíme peníze stejným způsobem, jakým jste objednávku uhradili. Budete-li souhlasit, můžeme Vám poslat peníze na Váš bankovní účet.
Výjimky, kdy zboží nelze vrátit ve 14-denní zákonné lhůtě, určuje přímo občanský zákoník. Nejste-li si jisti, zda lze Vaše zboží vrátit, prosím zavolejte nám na +420 469 423 490 nebo napište na europack@europack.cz.
U našeho sortimentu existují 2 typické důvody, u kterých nelze zboží vrátit:
Jednoduše řečeno, vrátit nelze lepicí pásky, které byly viditelně načaté nebo částečně spotřebované. Jde například o lepicí pásky, u nichž byl odstraněn jejich typický začátek (podlepený papír nebo jiný ukazatel začátku pásky). Při nákupu většího počtu kusů můžete vrátit ty, které jste nespotřebovali.
Příklad: Zakoupíte 10 kusů pásky, z nichž 1 spotřebujete zcela a 1 pásku spotřebujete z části. Vrátit můžete 8 kusů.
Nelze vrátit pásky s potiskem vyrobené na zakázku, například pásky s potiskem, nebo pásky řezané na Vámi požadovaný rozměr, který běžně neprodáváme. O tom, zda se jedná o zboží vyráběné na zakázku, Vás vždy předem informujeme.
Příklad: Máme-li v běžné nabídce pásky šíře 25 mm a 30 mm, a na zakázku jsme pro Vás vyráběli pásku v šířce 27 mm, nelze takovou pásku vrátit.
Při odstoupení od smlouvy v zákonné 14-denní lhůtě se smlouva ruší od počátku a obě strany jsou povinné vrátit si navzájem veškeré plnění, které obdržely. Při vrácení celé objednávky Vám vrátíme celou kupní částku včetně dopravného, bylo-li účtováno.
Při vrácení části objednávky se uzavírá nová smlouva na zboží, které si chcete ponechat. Na tuto novou smlouvu se vztahují stejná pravidla jako na jakoukoliv jinou objednávku uskutečněnou přes e-shop, včetně pravidla pro získání dopravy zdarma. Nedosáhne-li hodnota zboží, které si ponecháte, hranice pro získání dopravy zdarma, můžeme vracenou částku ponížit o dopravné účtované v nové objednávce.
Výše uvedená pravidla Odstoupení od smlouvy a vrácení zboží platí pro spotřebitele. Jste-li podnikatel a chcete nám vrátit zboží, prosím zavolejte nám na +420 469 423 490 nebo napište na europack@europack.cz a domluvíme se na podrobnostech.